Bare noen uker etter Country Heroes' imponerende debutalbum kommer enda et norsk band som spiller country i gammel stil. Gruppene har også to felles medlemmer: Tore Blestrud (steelgitar, gitar) og Bjørn Haglund (trommer). Men A-11 mangler et sentralt medlem: Tore Andersen. Den norske countryveteranen døde nemlig brått i 2015, men etterlot seg flere sanger, hvorav fire er med her. Han var imidlertid ikke med på A-11s debutalbum fra 2011, Warning! Contains Country Music. Bandets hovedvokalister er Malin Pettersen (fra Lucky Lips) og Ivar Brynildsen. De to har også skrevet mange av låtene på This Memory is on me.

Albumet åpner med Andersens slentrende ballade This Memory is on me, som handler om å bli rørt av å høre San Antonio Rose på radioen. Og hans sprudlende Left Of Lonesome høres ut som en radiohit! Et annet høydepunkt er gitarist Ian F. Johannessens instrumental Do Rich Or Die Tryin', der tittelen parodierer 50 Cent. Og jeg digger den freske, fengende You Said You'd Leave, med artig tekst av Malin Pettersen.

Bandet gjør også Ernest Tubbs 1963-slager Thanks A Lot, som har fantastisk tekst. Men A-11 leverer en ordinær versjon av klassikeren Sweet Dreams. Norgesvenn Brennen Leigh synger duett med Brynildsen på Blue Skies And Rain, der Beth Chrisman gjester på fele. Jeg er litt skuffet over Roy Lønhøidens sang Cheapest Honky Tonk In Town, som han synger selv. Sjelden å høre ham på engelsk! En annen anonym sang er Honky Tonk Blues, som ikke er identisk med Hank Williams-klassikeren.

This Memory is on me har hele 13 låter, og ville ha vært et bedre album hvis fire hadde vært droppet. A-11 mangler Country Heroes' originalitet og humor, men består av meget dyktige musikere og vokalister. Og ei god plate er det blitt.