Label overbeviste mange kritikere på debutalbumet Oslo So Slow fra 2016. Og de to som singlene som kom i forkant av oppfølgeren All City er blant Oslo-kvartettens beste låter gjennom tidene: Summer Went Wrong og Baby Don't Lose Your Temper. Dette er perfekt softrock med tostemte gitarer som spiller tøffe riff. Særlig førstnevnte slekter på Euroboys anno 2004 - ikke rart, siden deres gitarist Trond Mjøen er produsenten her.

Dessverre inneholder All City bare to sanger til som holder like høy standard: Breakfast In Pasadena og den rifftunge Day Flight. Begge refererer til California i teksta og har det vemodige draget som jeg liker så godt med Label. Det er i det hele tatt noe sommerlig ved musikken. I presseskrivet står det at de ti låtene forteller om bruddstykker fra en sommer. Felles for dem er at de er skrevet på reise til eller fra noe, gjennom fremmed by eller i egen by.

Begge Labels gitarister synger, og ofte er det tostemt: Magnus Jacobsen og Øyvind Svendsen. Det hele er kompetent spilt av flinke musikere, forsterket med bl.a. Bendik Brænne på sax, Einar Stokke Fadnes (Jim Stärk) på keyboards og Kristine Marie Aasvang på duetten Slowly. Tekstene er også bra. Men låtene er generelt ikke så sterke som på debuten, og tre av dem er litt kjedelige og anonyme.

Alt i alt er All City er godt album som kan appellere til fans av Teenage Fanclub, Matthew Sweet, Jonathan Wilson, Bigbang og Euroboys' Soft Focus-periode. Og det inneholder jo to knallsterke singler: Summer Went Wrong og Baby Don't Lose Your Temper. Fysisk kan man kjøpe albumet på vinyl i to utgaver. Men Label burde ha valgt bildet inne i utbretten i stedet for det rare som pryder fronten av coveret.