Muse er klare med ny plate i september. Gruppen har beskrevet deres nye materiale som symfonisk rock og har fått med et fullt symfoniorkester på utgivelsen. Platen er produsert av bandet selv og av Mark Stent som er kjent for sitt arbeid med Oasis og Depeche Mode.
Matt Bellamy & co har holdt til i Milan siste året for å jobbe med platen som blir deres første siden stor-suksessen Black Holes and Revelations som kom i 2006.
Muse på Myspace
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin neste år.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










