Muse er klare med ny plate i september. Gruppen har beskrevet deres nye materiale som symfonisk rock og har fått med et fullt symfoniorkester på utgivelsen. Platen er produsert av bandet selv og av Mark Stent som er kjent for sitt arbeid med Oasis og Depeche Mode.

Matt Bellamy & co har holdt til i Milan siste året for å jobbe med platen som blir deres første siden stor-suksessen Black Holes and Revelations som kom i 2006.

Muse på Myspace