The Chicago Sun Times rapporterer at Jay Bennet er gått bort i en alder av 45. Multi-instrumentalisten var en viktig del av Wilco fra 1994 til 2001 da han sluttet etter mye krangling under inspillingen av Wilco's kanskje beste plate Yankee Hotel Foxtrot. Hans opprivende avgang fra bandet ble behørig dokumentert i dokumentaren I am Trying to Break Your Heart fra 2001.
The Chicago Sun Times
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin neste år.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










