Bandet følger nå opp debutalbumet sitt og en av 2004`s mest kritikerroste plater, "Funeral", som fikk masse oppmerksomhet også i norsk presse.
Bandet skriver på sin nettside at 15 nye låter allerede er spilt inn. Innspillingen har til nå foregått i en kirke i bandets hjemby Montreal som for anledningen er bygget om til et studio.
Vokalist Win Butler avslører også planer om innspilling både i egen stue og med fullt orkester i Budapest de nærmeste ukene.
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










