Lever du allerede drømmen om norsk VM?gull i USA, Canada og Mexico? Lei av de samme gamle fotballsangene som går på repeat?

Ifølge Fucking North Pole har de redningen.

De har samlet 12 av Norges pønk? og rockband og gitt dem én oppgave: Lag hver deres nådeløse, høylytte og helt nye fotball?anthem til sommerens VM?eventyr med Braut Haaland, Ødegaard, Nusa, Sørloth og resten av gjengen.

Resultatet plata Pønk i Norge til foball-VM som ifølge presseskrivet "lukter gress, pyro og pønk". Det slippes i eksklusivt, begrenset opplag på rød vinyl fredag 22. mai.