Premiere: Stein And The Fury - Baby Wonder
Groovy låt fra Oslo-bandet
Stein And The Fury er det nye bandet til Morten Øby (Lionheart Brothers, Pirate Love) og Stein Bjercke (Lorenzo, The New Virginity).
Øby og Bjercke ble enige om følgende to “dogmer” før låtskriving og studioarbeid: 1. Det skal spilles inn kjapt og spontant. 2: Trommer, bass, gitar og vokal er mer enn nok. Låtene er spilt inn i Øbys studio Taakeheimen Lydrike over to dager med Håvard Krogedal (Sereena Maneesh, Mirror Lakes) på bass.
Inspirert av bandets minimalistiske bluesrock, laget regissør Kimm Saatvedt en video som sender assosiasjoner til stumfilm og film noir.
Stein And The Fury viser at det også i dette herrens år 2016 er mulig å lage smart og forførerisk rock. Et album er klart innen året er omme.
Bandet spiller på Mono kl. 2130 på Musikkfest i morgen.
FLERE VIDEOER
Kalandra- Everything In Its Right Place
Kalandra slipper nynorsk versjon av Radiohead-låt.
PREMIERE: Jørgen Nordeng & Ida Maria - LA DEM RING
Nordlandstrompetene med ny låt, musikkvideo og strikkagenser!










