The Good, The Bad & The Queen - Merrie Land
Damon Albarn & co med fin forsmak på plate nr. 2
Gruppa The Good, The Bad & The Queen er en "supergruppe" som bl.a består av Damon Albarn (Blur, Gorillaz) og Paul Simonon (ex. The Clash). Bandets andre album er nå på tur. Det første de lagde kom ut så langt tilbake som i 2007. Nå slipper gutta den fine tittelåten til plata som kommer 16.november, Merrie Land. Vi gleder oss til albumet kommer! Plateanmeldelse følger!
Facebook-siden til The Good, The Bad & The Queen
FLERE VIDEOER
Kalandra- Everything In Its Right Place
Kalandra slipper nynorsk versjon av Radiohead-låt.
PREMIERE: Jørgen Nordeng & Ida Maria - LA DEM RING
Nordlandstrompetene med ny låt, musikkvideo og strikkagenser!










