Nix and the Nothings - Why
Sjekk ut bandets første singel fra kommende debutplate.
Nix and the Nothings er et nytt garagerock-band fra Bergen, bestående av medlemmer fra Romskip og Howlin' Sun. Why er bandets første singel fra deres kommende debutplate. Låten drar oss tilbake til garagerockens utspring på 60-tallet, full av fuzz, følelser og attitude.
Bandet skal spille en allerede utsolgt slipp-konsert nå til helgen og varmer opp for Slomosa neste lørdag (27/11) på Hulen i Bergen.
Nix and the Nothings består av:
Nicolai Hervik Olsen
Andri Szarvas
Julia Flo Galaasen
Daniel Rognes
Torgrim Kvestad Nåmdal
FLERE VIDEOER
Kalandra- Everything In Its Right Place
Kalandra slipper nynorsk versjon av Radiohead-låt.
PREMIERE: Jørgen Nordeng & Ida Maria - LA DEM RING
Nordlandstrompetene med ny låt, musikkvideo og strikkagenser!









