Spellemann avslører i dag at følgende artister inntar scenen på showet i Stavanger konserthus i januar:
Stein Torleif Bjella
Gabrielle
Eyolf Dale
Tommy Tee feat Arif, Kaveh og Lars Vaular
Tidligere er Morten Harket, Envy, CLMD, Ask Embla og Kvelertak bekreftet til showet.
Produsenten av showet, Kim Strømstad i Eyeworks Dinamo er veldig glad for å annonsere de siste artistene som har blitt bekreftet, og utdyper:
- Tommy Tee-superlåten er en skikkelig godbit for de som liker Hiphop. Gabrielle kommer til å lage fest, som alltid. Stein Torleif Bjella med band skal dempe de store ordene på den vakre måten bare han kan, og den i særklasse gode pianisten Eyolf Dale kommer til å vise at et flygel kan brukes på mange måter. Det kommer til å bli trøkk i begge salene, og vi skal virkelig få testet hvor mye bra musikk og hvor mange musikere det er mulig å stappe inn i to saler på en tv-kveld!
Spellemann går av stabelen i Stavanger konserthus 18. januar, og sendes direkte på NRK1.
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin neste år.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










