Denne uken er det Åls store sønn og visesanger Stein Torleif Bjella som får anbefale musikk. I disse dager er det tre norske artister som får skinne litt ekstra.
Hvilket band eller artist er din nye obsession og hvordan oppdaget du de?
- Har merka meg tre unge låtskrivarar eg ser fram til å følgje med framover; Anton Ruud ( Oslo), Johanna Vatne (Bergen) og Daniel Kvammen (Geilo).
Johanna Vatne kan du se her:
Hva er det med dette bandet/artisten som fanget din oppmerksomhet og hvorfor fortjener de din høyt verdsatte anbefalning?
- Nye spennande stemmer frå rundt om i kongeriket.
Kan du beskrive musikken og plassere hva slags humør og stemning den setter deg i?
- Nysgjerrig, tenksom, og dermed oppriktig glad.
Til slutt: Hvilken artist er du mest stolt av at har anbefalt DIN musikk?
- Ida Jenshus og Ingrid Olava. Fantastiske låtsmedar.
Sjekk ut Anton Ruud i Terapi her:
Daniel Kvammen:
Bjella anbefaler!
Stein Torleif Bjella foretrekker norsk musikk som gjør han nysgjerrig og tenksom...
FLERE NYHETER
LULI: - Ok å være helt middels
Må man alltid være effektiv, alltid levere og være på topp?
Mållgudd skrur opp volumet
«Dynastiet» er første smakebit på kommende album
Bokassa slipper årets mest riffdrevne sommerlåt
Hør sommerens tyngste stonerpunk-banger og blodigste bassistaudition >>










