Lee Ranaldo and the Dust spiller på Blå i Oslo ikveld. Imorgen gjester de Landmark i Bergen, før de spiller på Folken i Stavanger på mandag. Sist Ranaldo og bandet spilte i Oslo, høstet de strålende kritikker. Nå er han tilbake for å promotere hans siste soloplate, Last Night on Earth, en skive som sees på som hans aller beste.
Han kommer også med sin to år gamle bandbesetning, som blant annet består av hans gamle kollega i Sonic Youth, Steve Shelley. Dermed kan man på mange måter si at dette er det nærmeste prosjektet man kommer Sonic Youth om dagen, og sannsynligvis noensinne.
Dersom du fremdeles lurer på hva du skal finne på i helgen, er altså dette er usedvanlig hett tips!
Lee Ranaldo and the Dust i Norge
Sonic Youth-legenden spiller i tre norske byer i disse dager.
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










