Gitarsupertalentet Bonamassa fikk smaken på blues allerede som fireåring da han hørte Stevie Ray Vaughan for første gang. I en alder av åtte varmet han opp for B.B.King (!) og et par år senere spilte han jevnlig egne konserter. Han kommer med sitt ellevte studioalbum i mars og hans forrige, "Black Rock", fikk en femmer i VG: "Intens bluesrock fra sjangerens regjerende mester".
Bonamassa, som allerede er klar for Bergenfest 2011, spiller på Sentrum Scene i Oslo 28. april.
FLERE NYHETER
LULI: - Ok å være helt middels
Må man alltid være effektiv, alltid levere og være på topp?
Mållgudd skrur opp volumet
«Dynastiet» er første smakebit på kommende album
Bokassa slipper årets mest riffdrevne sommerlåt
Hør sommerens tyngste stonerpunk-banger og blodigste bassistaudition >>










