Kristian Kaupang har for ikke så lenge siden sluppet en singel der han sang duett med Malin Pettersen. Nå er han ute med en ny smakebit fra den kommende plata. Denne gangen har han fått hjelp av Bendik Brænne på saksofon og Ivo Lima på kor. Det er en velprodusert (Edvard Tronstad) og fin poplåt Kaupang har laget.
"Jeg har runda Friends/jeg har runda Cheers/Jeg har runda alt som er tilgjengelig av tvilsom melankoli/uhelbredelig"
Her er Det banker på:
Mer om Kristian Kaupang her
FLERE NYHETER
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Jack White annonserer nytt album
Hør ny smakebit i form av låta «Dollar Bill»
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










