Vil du se The Northern Belle?
Spiller på HvaSkjer på Soria Moria i Oslo fredag, vi deler ut billetter og vinyl!
Den syv personer sterke Oslogruppa The Northern Belle, som ledes av vokalisten og låtskriveren Stine Andreassen fra Tromsø, slapp 22. mai sitt selvtitulerte debutalbum. Skiva ble premiert med 7/10 her på Musikknyheter, og vår anmelder mente at det er «årets hittil beste norske countryalbum».
Nå legger bandet ut på norgesturné, og DU kan være en av de heldige vinnerne som stikker av med både vinyl og billett til deg og en venn til Oslokonserten på HvaSkjer på Soria Moria førskommende fredag, 5. juni.
Alt du trenger å gjøre er å svare på spørsmålet:
Hvem har produsert The Northern Belle?
(hint: svaret finnes i plateanmeldelsen)
(foto: Marius Nyheim Kristoffersen)
Nå legger bandet ut på norgesturné, og DU kan være en av de heldige vinnerne som stikker av med både vinyl og billett til deg og en venn til Oslokonserten på HvaSkjer på Soria Moria førskommende fredag, 5. juni.
Alt du trenger å gjøre er å svare på spørsmålet:
Hvem har produsert The Northern Belle?
(hint: svaret finnes i plateanmeldelsen)
(foto: Marius Nyheim Kristoffersen)
Lykke til og takk for at du deltok i konkurransen.
Hold deg oppdatert via twitter og facebook:
https://www.facebook.com/musikknyheter
https://twitter.com/Musikknyheter
FLERE NYHETER
Dagny med nytt album og Europa-turné
Etter den norske festivalsommeren tar Dagny med seg "Dancefloor Erotica" til Amsterdam, London og Berlin.
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










