Den britiske trioen alt-J annonserte denne uken sitt tredje album, 'RELAXER'. Albumet følger deres to tidligere meget suksessfulle album; den Mercury-prize vinnende debuten 'An Awesome Wave' og Grammy og Brit-nominerte 'This Is All Yours'.
Bandet består av Joe Newman, Gus Unger-Hamilton og Thom Green, og har blitt et av UK's aller største band de siste årene. De to siste albumene har solgt over 2 millioner eks, og bandet har blitt streamet over en milliard ganger. De har bl.a. spilt utsolgte konserter på O2-arena i London og Madison Sqare Garden i NYC.
I sommer er de aktuelle i Norge som headlinere på Pstereo. 'RELAXER' er innspilt i London, og produsert av Charlie Andrew. Idag deler de første smakebit fra albumet, singelen "3WW".
Alt-J annonserer nytt album og deler ny singel
Pstereo-aktuelle briter med smakebit fra det kommende albumet
FLERE NYHETER
To nye låter fra Lysskår
Pål Angelskår fra Minor Majority og Sjur Lyseid fortsetter sitt norskspråklige prosjekt.
Jack White annonserer nytt album
Hør ny smakebit i form av låta «Dollar Bill»
Weezer går for gull med nytt selvtitulert album
Hør «We Might as Well Be Strangers» en duett mellom Rivers Cuomo og Karly Hartzman fra Wednesday >>










