The War On Drugs har i dag sluppet den siste singelen før deres første studioalbum på fire år, I Don’t Live Here Anymore, slippes fredag denne uka. Dette er tredje og kanskje den aller sterkeste smakebiten fra albumet.
2022 stikker de på turné og 27. og 28. mars spiller de intimkonserter på Sentrum Scene. Begge er utsolgt.
I løpet av 15 år har The War On Drugs jevnlig bevist at de er ett av dette århundrets beste rockeband, og de mest entusiastiske beskrivelsene utpeker dem til rockens redningsmenn. Bandleder Adam Granduciel har av mange blitt sagt å være den som bærer stafettpinnen videre for Bob Dylan, Bruce Springsteen og et knippe flere av sine klassiske rockehelter.
Hør «Change» her:
FLERE NYHETER
LULI: - Ok å være helt middels
Må man alltid være effektiv, alltid levere og være på topp?
Mållgudd skrur opp volumet
«Dynastiet» er første smakebit på kommende album
Bokassa slipper årets mest riffdrevne sommerlåt
Hør sommerens tyngste stonerpunk-banger og blodigste bassistaudition >>










